söndag 1 juli 2007

Välkomna den absoluta bloggbotten - originalet.

Minimala frangångar & tillkortakommanden med Anders W. Tanken är att det ska vara en fotoblogg varvat med vardagliga betraktelser i skuggan av min allt för kreativa flickvän. Jag menar har inte vi saktfärdiga/trötta typer också ett existensberättigande? Tar t.ex jag en bra bild under dagen så kan man ge sig fanken på att min fiancée hinner publicera den på sin vällästa blogg Saras betraktelser innan jag själv har lyckats ladda upp den på min egen. Så där är hon. Bilden nedan är ett exempel på det jag nämnt ovan.

Här ser ni en söt bild på min ännu sötare kattstackare som alltid tokar till det. Det var jag som tog bilden men den stals omedelbart av min flickvän som sekunderna senare publicerade den. Det är så jag har det.

1 kommentar:

Sara sa...

Ja men du själv da!