måndag 20 oktober 2008

Dragana - Before and after och rosa musikbingo

I fredags var jag på Teater Scenario och kollade på pjäsen Dragana som handlar om två lesbiska gynekologer. Lite kort kan man säga att den handlar om könsidentitet och sexualitet och var bitvis ganska "stark" om man så säger. För mig personligen (som är lite pryd) så användes ordet f.... lite väl många gånger men på det hela taget var det en bra pjäs. Mitt i föreställningen valde två personer (ett par) att gå. Kanske för att det tyckte att det blev lite för mycket? Vad vet jag.
Jag hade två anledningar att vara där. Dels för att se på pjäsen men också för att fota de två skådisarna Niclas Pajala och Helena Sandström till mitt projekt "Before and after"
Efteråt var det Musikbingo där jag fick bingo två gånger. För en utförligare rapport om detta kolla in den här länken Musikbingo hos Rosa Drömmar .


Inga kommentarer: