söndag 18 januari 2009

Jan-Egil Bogwald

Lycka är när en av ens gamla gitarrhjältar använder en bild som man har tagit som profilbild på sin Facebooksida!

Jan-Egil Bogvald (The Radio m.m.) lärde mig att spela gitarr en gång i tiden. När han spelade tillsammans med Mikael Rickfors i slutet av förra året så passade jag på att ta en del bilder på honom. Nu har han ytterligare ännu en gång inspirerat mig att börja med musik så jag ligger i startgroparna för att köpa mig en fenderkopia + förstärkare :)

4 kommentarer:

Sara sa...

Cool :) Men så är det en väldigt fin bild också!

Anonym sa...

Underbart Anders...fördtår din känsla!

Anonym sa...

sorry...förstår ska det naturligtvis stå...

Anonym sa...

Hei.

En liten hilsen fra Norge.
Jan Egil jobber for tiden som lagersjef hos Berggård Amundsen & CO AS. Jeg vet dette da han var min sjef der.

Håper jeg har hjulpet deg litt på veien til å komme i kontakt med ditt gamle idol.